Thursday, September 30, 2010

Pot-Luck Raya 2010

Masih dalam mood raya kan..? =)
so kali ni aku nk share..
gambo yg sempat aku ambik..
masa jamuan pot-luck opis..
jamuan ni semlm (29-9-10)..
tp br arini nk upload..

Gambo aku x de..
sbb aku dok snap org makan jew..
ekeke..

Macam2 menu ada..
antaranya..
Nasi Minyak, Mee Goreng, Mihun Goreng,
Macaroni Goreng, Mee Bandung,
Nasi putih pon ada.. lauk sardin dan sambal bilis..

Yg lain2 menu pencuci mulut dan kuih muih..

Abis semua licin.. ekeke..
Seronok biler dpt berkumpul dan makan ramai2 camnie..

So enjoy dgn gambar2 nie ye..
siap2kan meja dan makanan

masing2 sedang bawak juadah sendiri utk dihidangkan


tambah meja.. x muat..


susun makanan


masrina dan jijah tgh kupas telur rebus utk laksa penang


kak maznon datang membantu


tiba2.. si izah interprem pulak.. ekeke..

Along tgh kusyuk potong nasik impit

kak ina tolong Along


plg BEST! aiskrim mesia.. ekeke..

Ok semua dh terhidang.. dh leh jemput semua makan nie..


en wan emril memulakan majlis dgn bacaan doa

and

serangggggggggggggggggg.... ^_^

Masrina dgn Ct Zu sempat lg posing..

Masya-Allah.. sedap sgt Zahari ye.. sampai nganga mulut.. ekeke


Kak Maznon & Kak Zarida..


dan akhir sekali...
nk tunjuk Ayam Masak Merah yg aku bawak..
Office-mate,Ateh bawak Nasi Minyak dan Acar mentah..

^
^
^
^
^
^
^



Sekian, wassalam.

post signature

post signature

No comments:

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...