Monday, September 20, 2010

Kami ber-4.. happy family...

Masih mengunyah kuih raya?...
now dh musim org wat open house kan?..
aku x wat laa open house nie..
tp kalu ada yg sudi nk dtg.. welcome welcome..
ape yg ada aku hidangkan..
jgn nk ngengada nk request mcm2...
aku cepuk kang..
hahahahaha..

Masing2 kan main sakan bergambo raya kan..
aku je x de mood nk snap sana snap sini..
yg ada..
ni haa.. gambo aku, suami, mak dan abah..
di'snap' oleh Angah ku..
ni pagi raya..
mmg x sedondon.. masing2 x berapa ada mood nk raya...
tapi senyum tetap kena senyum...
cakkkkk..... ^_^

Mak dan abah..
Alhamdulillah mak dh sihat..



Kami ber-4.. manisnyer senyuman mak..
susah nk tgk mak senyum.. sekali senyum sampai kecik2 mata tu..
ekeke..

and presenting.....................
^

^

^

^

^

^

^

^

^

^


Pengantin baru.. opssss... pengantin lama daaa..
tp masih bahagia dan romantik cam pengantin baru.. aci????...


post signature

post signature

No comments:

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...