Tuesday, August 24, 2010

Alhamdulillah.. mak beransur pulih..


Hari ni aku dh start keje balik.. 3 hari aku bercuti.. Khamis, Jumaat dan Isnin.. 5 hari aku bermalam di hospital menjaga mak.. hari ni mntk Abah dtg awal skit ke hospital.. sbb aku nk bersiap utk pegi keje arini.. kesian jugak kt Abah.. dari pg sampai petang jaga mak.. aku pon dari ptg sampai pagi tp at least aku org muda.. sakit2 badan aku leh tanggung lg.. abah dh tua.. sakit sana sakit sini.. huhuhu.. tp apakan daya.. kami terpaksa bergilir2 camni.. asben ku pulak tugasnyer menjaga dan menguruskan umah.. kesian gak aku tgk.. tp alhamdulillah selama aku berkahwin 8 thn nie.. asben ku tidak pernah merungut.. dan dia faham dgn keadaan mak yg x berapa sihat ni..

Utk pengetahuan semua kawan2 yg sgt prihatin mendoakan kesihatan mak saya.. alhamdulillah.. mak beransur pulih.. mak dah x kena sawan.. mak pon nmpk segar dari aritu.. dh blh makan skit2.. mak dh x sabar nk balik umah.. insya-Allah.. kalu Doktor cakap mak dh sihat, maybe leh kuar spital sehari dua nie..

Di kesempatan ini.. aku ingin ucapkan jutaan terima kasih sgt2 kt semua sedara mara, kawan2.. and blogger2 yg sudi mendoakan kesihatan mak.. sesungguhnya aku x menjangka.. permintaanku utk mendoakan mak disebarkan ke merata2... aku hanya mampu mengucapkan terima kasih dan mendoakan agar Allah membalas budi baik kalian.. dan sekiranya di lain masa kalian pula dlm kesusahan.. jgn lupe singgah di blog saya utk maklumkan ye.. insya-Allah akan dihulurkan bantuan setakat mana yg termampu..

Akhir kata, Salam Ramadhan dan keep in touch ya'... wassalam..


post signature

post signature

2 comments:

Ciao Annin said...

Alhamdulillah :)

ieda said...

alhamdulillah semuanya selamat ..
dan selamat bertugas kembali :)

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...