Thursday, July 1, 2010

Penangan NANGKA !!!


Semalam kt opis, ada sorang lect yang baik ati
bg aku sebekas nangka..
aku jeling2 jew nangka yg comel itu..
jenis aku,kalu ada ape2 makanan yg org bagi..
mesti nk bwk balik and share dgn mak abah and asben aku..
melainkan makanan tu terlalu skit..

So, dipendekkan cerita..
aku hanya makan seulas kecil sahaja..
lepas bbrp jam..
perut aku angin..sebu.. senak..
semua ada.. huhuhu..
terus makan ubat putih angin tu..
then tidoooooo...

Pg ni bangun nk g keje..
kena plak sakit belakang..
sampai nk gerak pon sakit..
huhuhu..
rupenye x abis lg penangan NANGKA semlm..
uwaaaaaaaaaaaaaaaaa.. =(

moral of d story..
kalu dh tahu ada penyakit tu..
sila-sila laa berpantang yee..
aku pantang jugak..
PANTANG TENGOK!!!

*padan muka*

post signature

post signature

4 comments:

SyidaMislan said...

dah lama tak makan nangka.susah la nak cari kat kl ni sekarang.....sedapnye!

JaJa'Z said...

tu la..makan nagka tak baca bismillah...

Lya Colours said...

makan boleh tp jgn byk2
saya pon kalo makan nangka byk2 mula la angin
tuh yg x berani makan sgt

ieda said...

heheh penangan nangka nieh mcm2 .. kalau org x der aper2 ok jerk makan habis satu bijik nangka tuh ..

nampak sedap kann nak2 kalau manis semua pantang tengokk heheheh

Kongsi Resepi

There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...