Sunday, October 28, 2012

Lepas konvo kiter ber'legoland' pulak.. yeeeha...

Assalamualaikum..

Masih dengan edisi 'sepi'...
layan gambo je la dulu ye.. huhuhu..


OK sambung entry... :D

This time adalah moment yg sgt priceless utk aku dan family..

this time kami 4 adik beradik..
luangkan masa.. bersama abah dan mak..
biasanya susah nk kumpul utk jalan2 jauh..
but this time alhamdulillah...
mak abah lah insan paling HAPPY...
syukur.. :)

Rabu, 24hb Okt 2012...
cuti hari lahir ayahanda sultan phg..

Along, Angah dan aku... bergerak dr Kuantan ke JB
adik bongsu bergerak mlm tu sbb dia keje di S'gor..

Khamis, 25hb Okt 2012...
Kami ber4 bersama mak abah..
terus ke legoland.. 
perjalanan dari umah mak sedara (tampoi) 
amik masa dalam 20minit jgk rasanya..
kiranyer x terasa sgt la jauhnyer..
jalan pon smooth je.. no jam.. no xcident..
alhamdulillah..

Sampai2 je.. teruja tgk betapa lapangnya kawasan situ..
parking lot masih byk sgt kosong..

Along mewakili kami utk Q beli tiket..
masa tu clash dgn budak2 sekolah yg ramai..
hampir 30minit jgk kami tunggu utk masuk Legoland..
cuaca agak panas masa tu..

tapi xcited punyer psl..
dh x kira panas terik pon.. hahahaha..

masuk2 je.. anak2 sedara aku dh beriya ajak naik roller coster..
ntah kenapa aku x rasa takut pon..
sbb tgk roller coster tu pendek je..
pehtu mcm x extreme pon...
so beratur la jgk tunggu turn dgn budak2 tu..

naik je mende tu ok lg..
gerak mula2 ok lg..
biler dia naik then suddenly turun dgn laju...
aku dh start menjerit.. pucat lesi muka..
mengucap berkali2...
adoi.. rasa nk tercampak weh!...
aku x bukak mata langsung..
kalau aku tau mende alah tu mmg extreme mcm tu..
tobat aku x naik weh.. huhuhu..

nk tgk aksi aku masa nie..
huhuhu..
jgn gelak eh..


"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"



"

"

"

"

"

"

gambar aku terpaksa di edit.. tudung terangkat2 sampai.. hahaha.. takut punyer pasal..
kalau burung berak dari atas.. 
sure tepat masuk mulut aku...
hahahahaha..
tiap kali tgk gmbo nie.. aku gelak sakan..
tgk la muka anak2 sedara aku tu..
hahahaha...
mmg keje giler kitaorg buat nie..
adoi x leh ingat.. hahahaha..

oklah nnti sambung lain citer plak..

Tata~

6 comments:

edlieza said...

seronoknye... teringin nak g jugak nie.. hehehehe...

Love2cook Malaysia said...

Wahhh ramai gak orang kat Legoland tu ye kak! You sure had fun! :)

Join my Blog Event:~ DEEPAVALI DELIGHTS 2012

Jankaulu said...

seronoknya, bila la dapat pergi ni...

Ibu Lala said...

Syoknye dah pegi. Menarik tak

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

waaa.. bestnyer! masa muda2 dulu akak suka gak yg extreme2 ni.. gi sunway lagoon berani gakla naik rollercoaster ke apa benda yg extreme gini... tp now dah beranak pinak ni dah cool down sikit.. haha...

kamrul hasan said...

i was the looking for the same and related info, what you describe on your article. And found you through google search. Its helps me a lots and i understood that you are one of skill article writer/ blogger. I have book marked your blog and hope to visit again to learn more. Thanks for your valuable efforts and time.

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...