Thursday, September 13, 2012

Siapa Adam Mukhriz?.... Ain Hawani?...

Assalamualaikum...

Stop jap pasal baking..
bagi laluan utk iklan jap.. :D

Saper kenal Adam Mukhriz???
angkat keyboard cepat!!!!!...
tu mesti Jaja angkat keyboard dulu...
dgn monitor2 Jaja angkat kan kan kan...
hahahahaha...

Bukan Jaja je yg kenal Adam Mukhriz..
ramai lg tu... saje je x nk ngaku kan kan kan..
=P


Ni semua penangan drama Adam dan Hawa...
ditayangkan kt Astro...tp aku yg xde astro ni..mujur leh tgk online..
huhuhu..

tp aku suka download 2-3 episod 
then marathon tgk.. baru syiok.. hehehe..

Episod 10 yg masa Ain dan Adam kena tangkap basah tu..
aku beriya2 nangis..
sedih ooo tgk Ain meraung cenggitu..
giler feeling aku nie kan.. huhuhu..
kesian Ain..

Setakat ni.. aku mmg suka lakonan Ain Hawani tu..
saper pelakonnyer tu... Nadiya Nissa ye..
walaupon dia tidak secantik Alzalna..
tp manisssss je...
xpecially biler berbaju kurung...
sejuk mata memandang..
kena la watak dia jadik gadis kampung..


All the best to Adam dan Hawa...
;)

1 comment:

JaJa'Z said...

patutla rasa mcm tersedak jek..ada orang cakap pasal kita rupanya...hehhe

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...