Saturday, September 8, 2012

Merahnya!... choc cupcakes..

Assalamualaikum...

Tempahan cc kali ni dari officemate aku..
senang plak deal dgn budak nie.. hihihi..
dia siap2 bg gambar cth design dia nak..
and design tu..insya-Allah aku blh buat..
kalau bagi aku design susah2..
mmg aku surrender la ye..
aku bknnyer terrer sgt mendeco..

Alhamdulillah..
customer suka katanya..
habis semua dimakan termasuk fondant..
tinggal cup je yg x dimakan...hahahaha..

Warna yg dimnta.. MERAH..
wahhh.. satu cabaran nie..
bukan mudah mendapatkan warna nie..
satu lg HITAM.. huhuhu..
mmg x senang duduk la kiranya..
memikirkan cara nk dapatkan kaler tu..

Sebelum ni pernah terbaca/terdengar tips..
utk dptkan kaler merah menyala pada BC..
bancuh sehari sebelum..
biarkan semalaman..
dan alhamdulillah .. mmg menjadi..
ni tips utk BC ye.. bukan fondant..
fondant biasanya x de mslh sgt kot..
boh je bbrp titik pewarna..
uli sampai warna rata..
insya-Allah dpt warna yg diingini..

snap using handphone~

snap using handphone~
Cuma ubah wording tgh tu je..
selebihnya aku cuba mengikut design yg diingini..




Merahnya MAK NGAH!... =P

No comments:

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...