Tuesday, July 5, 2011

MC-Klinik-Lelah

Salam..
dari ari Jumaat lepas aku x sihat..
br arini jejak kaki ke klinik..
tu pon sbb dh x daya sgt batuk dan semput..
nk jalan ke dapo pon x larat..
risau penyakit melarat..
aku amik MC dan pegi check kt klinik..
seperti sangkaan aku..
aku kena lelah..

Sejarah hidup aku mmg dh ada lelah since kecik kata mak..
tp dh OK..
then bbrp thn lepas aku kena balik..
siap pakai inhaler (ubat sedut)..
then now.. kena lagik.. huhuhu.. cubaan..

Alhamdulillah..
lepas doktor bg ubat sedut tadi..
semput aku lega skit..
tp batuk masih ada..
harap2 dh sembuh secepat mungkin..
Thanks utk yg mendoakan kesihatan aku..
Moga Allah balas jasa anda..

@Poliklinik Ar-Razi Sg. Isap

4 comments:

E-na Zarina said...

take good care of ue health zura...get well soon.

E-na Zarina said...

opsss typing error...ue = your

ijayuji said...

Sala Kak get well soon ya InsyaAllah Teringat Mak kita Klu kena lelah kesian sgt! Tido tak leh baring Jln sikit tak lariat batuk2 ajar mmg sedih tgk org yg kena lelah nii, take care Kak!

Nuwairani said...

semoga kak zura cepat2 sehat...dan dapat menjalani kehidupan seperti biasa...banyak2 rehat ye kak..

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...