Sunday, July 3, 2011

Batuk teruk!

 Salam semua..

Semlm selsema aku teruk..
hidung tersumbat dan susah nk lena tido..
tapiii..
malam semlm batuk pulak menjadik2..
pagi2 tadi aku tersedak sebab batuk sampai muntah..
berlari2 aku ke toilet..

aku kalu kena batuk kering berkahak camni..
mmg aku akan semput..
sbb aku mmg ada lelah..
biler batuk kuat aku dada aku dh berombak2..
degupan jantung aku jadik laju..
masa ni rasa cam kurang oksigen..
kalu x pandai kawal pernafasan mmg rasa x cukup nyawa..
huhuhu..

Dh lama aku x kena batuk teruk ni..
dulu pernah sekali..
camni la teruknyer.. semput giler..
huhuhu..

Moga aku cepat sembuh...
x larat sgt rasanyer.. huhu..


1 comment:

nOOrsha said...

sian akak.. batuk yee..mkn ubat k cepat sehat :)

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...