Sunday, June 14, 2009

Majlis Perpisahan..

Jumaat, 12hb Ogos 2009.. geng2 akademik berpakat nk buat pot luck sempena perpisahan beberapa lecturer yg dpt tawaran ke UNITEN termasuk laa bos comel aku Mc Zue.. huhuhuhuhu... So masing2 bawak mcm2 juadah... ada laksa penang, laksa kuah lemak, mihun goreng, spageti, nasik mnyk, kuih muih dan mcm2 adaaaa...
nmpk tu hasmalina tgh gile bayang tgk bnyk makanan..
sabo ye Ma... makan laksa dulu... hahahaha



Kak ina tgh berucap sepatah dua kata...jgn sedih kak ina erk.. huhuhuhuhu


Mek.. oo mek.. ngape mu toleh ke lain time aku snap gambo nie... sedih erk.. huhuhuhu


Ok.. jangan terkejut ye tgk gambo ni...
aku x upah pon dia jadik model sardine puff aku..
tp dia rela hati nk interprem sebelah Sardine Puff aku.. hahahahaha


OKlah.. x de mende aku nk tulis lg.. ngantok... ada skit wish utk rakan2 yg akan meninggalkan shahputra... bak kata Mek Zu.. Shahputra dekat di hati.. walaupon ada kekurangan selama ni, bersyukur laa kite tetap dpt rezeki dari Shahputra... dan anda sekalian beruntung lg sbb dpt tawaran lebih baik dari Shahputra... tp sentiasa laa ingatkan kami di sini... ingat segala kenangan manis bersama.. suka duka.. jadikan kenangan terindah ok... sekali sekala jenguk laa kami di sini... muahhhhhssss...

3 comments:

ieda said...

dik.. huhuh sedey .. akak mintak izin copy sekeping dua tuk blog akak .. buat kenangan ...

huwaaaaaaaaaaaaa x dpt makan ......

Unknown said...

aiseh, x nampak muka ko pon zuera..mana aci weiiii

Mc Zue said...

comel ker aku?? hehehe.. tq zuera.. keje ngan ko memang enjoy...

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...