Sunday, March 22, 2009

Hepi Besday 2 Me

Alhamdulillah.... arini genap usiaku 31 tahun... tua dh wei... tua x penting sbb semua org akan tua... yg penting kesihatan... aku harap Allah memberikan ku kesihatan yang baik2.... ni pon dh rasa mcm2 sakit... sakit kepala... sakit kaki... huhuhuhu...

Apa yg akan ku lakukan hari nie? Nothing kot... cuma rasa cam nk wat makan2 skit.. tp x sure lg... bukan makan2 utk sambut besday ku.. tp utk bibik aku yg dh abis kontrak dan akan "naik belon" ke Indon hari Rabu nie... huhuhuhu... lepas ni aku kembali menyandang jawatan bibik di rumah... jawabnyer semakin slow laa biz baking aku... sbb dulu bibik ada leh tlg2 kemaskan dapo.. basuhkan tools... now kalu dia x de... payah laa skit... tambah plak lg aku masih study.. kena g kelas... wat assignment... masa de masa wei... sorry geng kalu lepas ni aku terpaksa menolak tempahan u all.. x pe... dh ada bakery melayu baru bukak kat BIM Point tu kan.. korang order aje laa kat situ...

Cakap pasal baking... semlm aku baru beli mixer baru... hahahaha... tp hand mixer aje.. jenama SHARP... nnti aku snap gambo aku attach sini erk... memula g MegaCity depan Affin Bank tu... RM79... fix price.. jumpa anak murid aku zaman MLVK dulu... Zaidi... lama dh dia keje situ.. tp dia x leh bg diskaun utk brg2 kecik.. kalu brg besar dia leh adjust katanyer... bile laa saya ni nk beli brg besar tu zaidi oiii... ekekeke

So aku bergerak survey kat deretan kedai belakang tu... apa ke nama kedai tu luper dh... tp sederet dgn kedai SINGER... parent aku dari dulu mmg suka beli brg elektrik situ... model yg sama cam kat Mega City tu.. aku dpt RM65... hahahah.. dh save RM14 situ... jadik laa... dh malas nk g kedai lain lg... lgpon asben aku cakap brg2 kecik gitu x lari jauh rege dia...

Nk rasmi mixer tu kejap lagi lah... eh chopppppppppp... ada telur ke kt dapo tu.. alamakkkkk... rasanye dh abis.... huhuhuhuhuh.. kena g kedai dulu daaa... ish... spoil betol...

Oklah... nk turun dapo... nk masak pulak... ada idea nk masak ape????

1 comment:

Farra Da Smiley said...

happy birthday sis...mana keknya?? :p

jawab tag plsss

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...