Thursday, March 24, 2011

Sales JCP sudah bermula.. saper cepat dia dapat..

KHAS UTK PEMINAT 
JALAPENO CHEESE POWDER (JCP)

Sempena sambutan ulangtahun kelahiran aku baru2 nie..
aku berbesar hati..
ingin mengadakan JCP SALES!!!..
'
'
'
'
'
'
'
tapi ada syarat2nya :

1- SALES akan berlangsung dari 24 - 25hb Mac 2011 
& bergantung kepada stok yg ada.. 
kalu habis.. automatik SALES pon tamat..
so saper cepat dia la dapat..
2- Sebarang booking/reservation adalah tidak dibenarkan sama sekali.
3- Pembelian terhad kepada sebungkus seorang SAHAJA.
(dilarang beli utk org lain.. sendiri mau sendiri uruskan)


Cara2 pembelian :
#Cash On Delivery (COD) 
Weekday only (8.30am - 5.30pm) -Kolej Shahputra 
1- Email saya utk maklumkan tarikh nk pick-up JCP.
Tempoh diberikan hanya sehari selepas confirmation dari saya.
Jika anda xdtg pick-up dalam tempoh yg diberikan,
JCP anda akan dijual kepada org lain.
[zura1827@yahoo.com]

*letak subjek email " JCP SALES! "


# Perkhidmatan POS EKSPRESS
JCP akan dipos pada hari Isnin 28hb Mac 2011

1- Email saya utk maklumkan pembelian anda.
*letak subjek email " JCP SALES! "

2- Saya akan emailkan no acc utk pembayaran.
3- Anda WAJIB membuat PAYMENT ALERT utk setiap transaksi dibuat 
terutamanya jika menggunakan acc MAYBANK.
(kalu xtau camner nk wat payment alert, blh tnye saya)
4-Jika anda menggunakan Cash Deposit Machine (CDM),
sila gunakan bank CIMB sahaja
bagi memudahkan saya menyemak terus bayaran yang telah dibuat.
Sekiranya jumlahnya ganjil, buat bayaran dgn jumlah genap
dan baki wang akan saya kembalikan..
CTH:JCP sepeket RM12+postage RM4.00 .. total RM16..
bank-in kan RM20 dan baki RM4 akan saya pulangkan..

5- Setelah pengesahan penerimaan bayaran, saya akan email kepada anda 
utk meminta Nama penuh, alamat dan no hp utk proses pengeposan barang.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ermmmmmmmmmmmm.. rasanyer xde yg tercicir kot syarat2 tu..
kalu ada yg x paham..
jgn segan2.. sila email ke saya ye..
email address ada kt atas sinunnnnnnn..

Eh.. ape yg sales nyer..
harga JCP nyer berapa..
hahaha..

Jeng jeng jeng

"

"

"

"

"

"

"

RM12.00 sahaja!!!
(tidak termasuk postage ye.. postage rate cam biasa daaaa..)


INGAT!!! Hanya yang mengikut syarat2 di atas sahaja akan dilayan..
xde kompromi.. x de mee meggi.. dan sebagainyer..
kalu nak.. grap cepat.. kalu x mau pi main jauh2.. 
ekeke..

Sayonara~

No comments:

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...