Thursday, February 10, 2011

Adakah saya sudah bersedia?..

Salam semua..
keadaan saya sekarang kurang stabil..
rasa cam ada rama-rama dlm perut.. huhu..
x tentu arah dh rasanyer nie..
ntah ngape sem ni beriya pulak nervous dia..
terlebih sudahhhh.. huhu..


This sem ada 4 subjek..
nk kata subjek tough.. maybe tak jugak..
HR ni x susah mana..
cuma kena byk membaca..
boleh pikir logik tp jgn salah logik pulak..
terus x de markah langsung kang.. huhu..

Besok paper aku pg dan petang.. 3 subjek okay!huhu..
paper petang tu clash 2 paper.. 
so membeku la aku dlm dewan tu nnti..
x pe.. aku boleh buat!!!
(nk sedapkan hati nie.. huhu)..

Last paper ari sabtu.. petang..
and pastu horray.. merdeka..
merdeka utk mid-term je..
final exam bulan april pulakkkkk...

Adakah aku sudah bersedia???..

"

"

"

"

"

"

"

"

"

Ya.. insya-Allah aku sudah bersedia..
doakan utk ku wahai teman.. TQ

1 comment:

bee2312 said...

amin.....semoga segalanya berjalan dengan lancar...

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...