Sunday, November 7, 2010

Bukan Safi Rania Gold tapi.....

OK kite sambung pasal tadi..

Semlm dh pegang Safi Rania Gold tp aku x jadik beli..
sebab..
cam aku cakap tadi..
fungsinyer byk kepada nk menegangkan kulit dan memutihkan kulit..
aku x mau semua tu..
aku nk pulihkan jerawat dan parut kt muka aku ni.. huhu..

So belek punyer belek..
terberkenan kat produk nie..

.
.
.


Tapi.. aku amik yg Starter Kit dulu..
kasik try dulu camner..


Harga RM25.80 jew..
padan ler.. tocik2 jew brgnyer..

Teenage Cleansing Liquid (50ml)
Teenage Deep Cleansing Facial Toner (50ml)
Care Gel (10ml)


Ni step by step penggunaannyer..

Dlm Starter Kit ada yg liquid sahaja..


Yg ni x de dlm set Starter Kit tu..
aku plak lupe nk beli..
dan aku AKAN BELI jugak sbb rasanyer baru complete kalu ada semua kan..

So.. doakanlah muka ku 'sihat' kembali..
huhu..
seksa tau muka camni..
nk jumpa org pon malu..
paling sedih biler ada yg cakap "Eh! Ko kena campak ke?"...
uwaaaaaaaa.. giler sedih kot..

Oh ya..
memandangkan aku tgh rakus nk cuba semua product utk jerawat..
ada one of my frenz suggest product ni pulak..

.
.
.
Murah jew.. RM4.90 utk size plg kecik 5.34g
ada la besar duit syiling 50sen..
Nixoderm ni dh ada dlm pasaran dari dulu lg..
Ape yg aku tau.. jgn guna pada seluruh muka..
sapukan kt tmpt jerawat dan bermslh saje..

.
.
.

Erm.. asben aku cakap.. aku ni sebenarnyer mslh resdung
dat's why jerawat aku pelik2..
ekeke..
pelik tu bukan ape..
spesis yg susah nk baik.. and sekali kena teruk sgt..
huhu..

So lepas ni aku kena carik supplement pulak kot..
utk control resdung aku..
setahu aku.. resdung x de ubat..
utk kurangkan maybe boleh kot..
sbb abang aku yg doktor tu pon ada resdung..
teruk dari aku..
dh 2x operate kat dlm hidung..
tu pon dia cakap bukan pulih 100%
sekadar utk mengurangkan sahaja..
huhuhu..

Pemakanan pon kena jaga kan?
huh! bile nk start diet balik nie ..
huhuhu..

post signature

post signature

No comments:

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...