Sunday, November 1, 2009

~ my cooking xtvt ~

Alhamdulillah... syukur sgt2 sbb aku dh selesai sit Final Exam aku utk semester 5... lepas ni berdebar menanti result plak... harap2 x de masalah and leh teruskan ke semester 6... insya-Allah..

Dh abis exam.. plan aku utk pegi holidayyyyyyyyyy... yeaaaayyy... ke mana? tunggggggggguuuu... :D

3 hari aku exam memasak tetap memasak... tp tidak laa menu istimewa pon... sekadar dpt alas perut mak abah and asben ku sahaje... menu pertama nk share... menu segera je.. ekekeke... aritu aku ke kiosk FAMA kt area Ktn Plaza... 'ter'beli paste ayam beriyani... memandangkan aku mmg sibuk dgn exam... pg ada paper.. ptg ada paper lg.. so masa balik tghari nk masak tu... masak laa guna paste segera ni... sdap jugak.. leh laa u all try...

2nd menu nk share... just roti tortilia bungkus... Waniey ada bg kepingan2 daging ayam.. aku sendiri x tau nk panggil ape bende tu.. ekeke... so mlm semlm sempat grap roti tortilia kt carrefour.. dan pg ni wat laa... ku goreng chic.finger utk inti... letak kepingan ayam tu... taruk salad... tomato... mayonis... gulunggg... dh lebey kurang KFC Twister.. ekeke... seketul pon dh kenyang....

3rd menu.. ptg ni haa.. aku try wat.. Honey Lemon Ice... tp x de ais aku letak.. kt umah ni mn de ais... air sejuk je ada... kira ok laa kan... sedap wei.. minum sejuk2... menu ni aku dpt masa minum kat Old Town Kopitiam dgn asben aku.. sedap plak... so saje2 try.. aku x tnye laa plak waiter tu camner nk wat air tu.. main pandai sendirik je.. ekekeke.. aku perah lemon... bon madu beberapa sudu.. gula ckit je... then boh air sejuk... give it try lah! :D



3 comments:

Fazleyatul Aini said...

thumbs up!!
sedap2

Anonymous said...

akak...cantiknya blog akak sekarang..ni mesti mood tgh baik ni...kie3.....

Anonymous said...

wa..wa..wa..dasyat ler masak makanan walaupun masa cenggini tgh genting untuk exam...mmg berbaloi beristerikan azura ni....kie3

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...