Tuesday, October 20, 2009

My favorite vege..

Sayur ni mmg peberet aku dan En Suami ku... kan bang kan... ekekeke.. En Suami ku laa yg ajar aku makan spesis sayur ni.. selama ni aku jeling je kalu pegi mana2 pasaraya... pelik je.. sekali dh merasa.. mmg sodap wei... kalu nk goreng sayur ni aku suka boh udang... perghhhh... ratah gitu pon sedap... nk goreng x leh lelema...nnti lembik sgt x besh arrr... x kick! ekekeke...

Nama sayur ni aku x berapa pasti org Melayu panggil ape... kalu bahasa omputeh Pea Sprout... aku tau nama omputeh dia pon sbb ada tulis kt plastik tu... dia x wat plak dwi-bahasa nama sayur tu.. ekekeke... ada sesaper tau nama Melayu sayur nie???? Sila angkat keyboard... :D

OKlah.. melalut tahap dewa aku ni... enjoy laa gambo sayur ni dari pelbagai angle yg aku amik ni...

1 comment:

katak_78 said...

zura...betul??nanti lyn sms zura bila nak beli...tq zura!!!

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...