Thursday, April 30, 2009

New gadget...

Holaaa... akhirnya aku dpt jugak rembat sebijik kuali yg dh lama ku idam2kan... kena plak penangan kak hanieliza dok kempeng kuali tu kat blog dia.. eiiii jeles betol... apa lagik... terus g cosway teluk sisek pi redeem kuali tu.. aku guna 26keping kupon + RM49.00... lgpon kupon tu tahun 2006 dan 2007 punyer... nasib baik cina cosway tu cakap valid lg.. kalu dak.. meraung aku kt situ... ekekeke...

Dan malam ni jugak aku rasmikan kuali tu... tp bkn masak ape pon.. just goreng ikan siakap je.. x daya plak nk masak menu lain sbb aku x sihat... selsema menjadik2.. x selesa nk memasak... badan rasa nk demam.. tp nasib baik ada kuali pengubat demam... hahahaha...

kak liza.. kempeng mu menjadik kak.. ku terpedaya dan ku dh rembat sebijik... enjoy the picas..


ni sensor kepanasan kuali... kuali dh panas br tulisan tu appear...
i really like this kuali laaa... ekekeke



Dan juga... aku redeem 12kupon utk dapatkan sudip silikon ni... haaa.. baru padan dgn kuali tu... ekekeke....


1 comment:

WeBViDeOKLiP said...

cehh
gadget kuali rupanya

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...