Wednesday, February 25, 2009

Aktiviti Hujung Minggu

Ini adalah aktiviti ujung minggu... game tu beli dgn Siti Masrina... untuk kengkawan yang dok Kuantan tu.. kalu nk g jenjalan kt East Coast Mall Kuantan boleh tinggalkan anak2 anda kat kedai dia, Chitto... tingkat 1 berdekatan Carrefour.. psssttt Masrina, aku tlg promotekan.. leh laa bg game lain pree... ekekekeke...

Asma tgh khusyuk nk matchkan puzzle tu... biler aku sebut game dia kata.."ini bukan game laa achik.. ni puzzle"... hahahaha.. ikut mu laa Asma.. asalkan dirimu gumbira Achik belikan puzzle tu...

Ni giliran Ahmad plak buat... biler nmpk just ada 3-4 ekor binatang aje dia kata.. "ala.. kacang nyer" sekali biler buat x dpt nk tgk jawapan plak... kekeke mana aci...

Beginila kehidupan aku... suka berdampingan dengan anak2 sedara ku... ini aje buah hati pengarang jantung yg aku ada wat masa skrg... teringin sgt sgt nk bermain dgn anak sendiri... wahai kawan-kawan... doakan laa utk aku ye.. dpt zuriat... comel-comel... sihat-sihat... :(


No comments:

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...